31 Mart 2015

Ana Sayfa » » HÜZÜN SARISI MİMLEMİŞ !

HÜZÜN SARISI MİMLEMİŞ !

31 Mart 2015
Sevgili Hüzün Sarısı beni mimlemiş. Vakit kaybetmeden sorulara geçmek istiyorum. 
Teşekkür ederim.

1-Bilgisayarın masa üstündeki görüntüsü ne?
Şu anda benim küçük tospa'mın resmi var .(Dinçer ) bazende büyük paşamın resmini koyuyorum. (İlker ) kardeşimin oğulları onlar dünyaya geldiğinden beri başka hiç bir masa üstü resmi beni mutlu etmiyor.
2-Bir kafeye girdiğinde genellikle ne siparişi verirsin?
Hemen menüye bakarım. Genelde aç olduğum için yiyecek bir şey söylerim.

3-Google'da aradığın en son şey ne?
Elektrik kesintisini sebebini aradım :))

4-Mesajlaştığın veya konuştuğun son insan kim?
Kızkardeşim az önce konuştuk .Hangi filme gitsek ,hangi gün gitsek falan ,kızkıza takılırız arada bir...

5-Tiyatroya en son ne zaman gittin_
Çok uzun zaman oldu.Oyunu bile hatırlamıyorum.

6-Sinemaya en son ne zaman gittin?
En son 1-2 ay önce eşimle (MUCİZE) filmine gitmiştik.

7-Hangi diziyi herkes izlemeli?
Türk dizilerinden şu an için (Yeşil Deniz ) en azından komik ,saf ,temiz insanlara kötülük aşılamıyor. Yabancı dizilerden ( Desparate Housewiwes) kesinlikle yabancı versiyonu izlenmeli :))

8-En son ne tür bir müzik dinledin?
Türkü dinledim. Karışık bir müzik zevkim var. Yavuz Bingöl (Eğin Türküsü )

9-Seni en çok ne çıldırtır?
Beni en çok hayatıma karışılması çıldırtır. Kiminle konuşacağıma ,kiminle görüşüceğime karışılması benim hoşgörümü bir anda yok eder. Birde biriyle buluşacaksam ve o kişi beni bekletiyorsa çok sinirlenirim işte o zamanda uyumlu Yasemin gider. Birde saçıma dokunulması çıldırtır. Heleki topladıysam ,bir model yaptıysam hani yaparlarya ay dur saçını düzelteyim ıyyy kıl olurum .

10-Ne zaman uyanırsın? 
Her gün sabah 6:30 kalkıyorum. Hafta sonları 7 falan oluyor.

11-İnternetteki ilk adın neydi?
Hatırlamıyorum.

12-Favori emojin nedir?
Tek göz kapalı şapşal bakışlı

13-Kedi mi köpek mi?
Kesinlikle kedi ,sadece sorulduğu için yoksa ayrım yapmam.

14-Kuzey mi güney mi?
Güney

15-İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?
Trafik

16-İstanbul'da en çok sevdiğin 3 semt
Hiç düşünmedim her köşesini çok seviyorum .Kendimde yaşadığım için zeytinburnu ayrı bir rahat geliyor.

17-Kafanda genel olarak ne olur?
Kafamda devamlı iş, ev işi,hafta sonu nereye gitsek ,komşular ve akrabalarla bir araya gelmek için zemin hazırlamak :)

18-Komedi mi dram mı?
Komedi

19-Çay mı kahve mi?
Kahveyi daha çok seviyorum.Özellikle çay demleyip içmem ama kahve yaparım kendime...

20-Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?
İşyerindeyim çalışıyorum ara arada bu soruları cevaplıyorum.

21-Son olarak bir sırrını paylaş.
Sırlarımı genelde paylaşmam.




"HÜZÜN SARISI MİMLEMİŞ !" için 8 yorum:

  1. Cevaplar için teşekkür ederim. Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. I really like tags and enjoyed seeing your posts

    www.gattavaidosa.com

    YanıtlaSil
  3. Sır paylaşma sorusu aklıma Sır Tutabilir misin'i hatırlattı bee. 😝😊😜

    YanıtlaSil
  4. FOLLOW FOR FOLLOW? :)

    http://betrendylbeyourself.blogspot.de/

    YanıtlaSil