1 Aralık 2015

Ana Sayfa » , , , , » #LERZANKARANLİ29EKİM ETKİNLİĞİ SPONSORLARI !

#LERZANKARANLİ29EKİM ETKİNLİĞİ SPONSORLARI !

1 Aralık 2015

29 ekim Cumhuriyet bayramında katıldığım #lerzankaradanli29ekim etkinliğinin yazısını yazmıştım. Ancak fırsat buldum sponsor yazısına devam etmek istiyorum. 
Etkinlik yapmak çok büyük özveri işi bu yüzden arkadaşımı bir kez daha tebrik ediyorum. 
O günkü etkinliğimize katılıp bizleri yalnız bırakmayan sponsorlarımızada sonsuz teşekkürler...

Nevacolor bizlere harika hediyeler yollamış teşekkür ediyorum.
ProNail 9 dakikada manikür ürünün yollamış .Teşekkürler...
Şanlı ilaç medivell ürünlerini bizlere göndermiş. Birde şirin küçük kutuda manikür seti ,çok sevimli :)
Dermola o gün aramızdaydı. Bizlere getirdiği hediyeler için teşekkürler...

Bebak bir el kremi ve temizleme sütü ile aramızdaydı.Bebak ürünlerini güvenerek kullanıyorum.

Ecocotton bu güzel bez çanta içinde mutfak havlusu göndermiş. Daha kullanmaya kıyamıyorum :)
Ketton ürünleri ile ilk kez bu sayede tanıştım. Hepsini deneyip ,afiyetle yiyeceğim.
Alper Çarkacı bizlere kalıp yollamış,çok teşekkür ediyorum.

Lesoleıl şampuan  en çok merak ettiğim ürün ,deneme şansı verdikleri için teşekkürler...
Aspire yeşil çaylı yaban mersini aromalı gazlı içecek sıfır kalori ,sıfır şeker,sıfır yağ içeriği ile kilo veriminide hızlandırdığı söyleniyor.
Cosmed üç adet deneme boy ürünü ile bizleri mutlu etti.
Dr.Paste özellikle pastacıları sevindiren bu şeker hamurları ile etkinliğe renk kattılar.Teşekkürler...
Kişisel gelişim ve davranış bilimleri uzmanı Kunter Kurt kitapları bizim için o günün hoş sürprizlerindendi. Açıkçası uzun zamandır kitap okuyamıyordum. Bu kitaplar benim için başlangıç olacak ,teşekkürler...
Şeker & Sugar bizlere şeker hamurları göndermişti. Sonsuz teşekkürler...
Topıcrem ilk kez kullanacağım bir ürün ,merak içerisindeyim.Teşekkürler...
HC Haircare OVEX ürünleri ile bizlere destek oldular. Daha önceden kullanma fırsatı bulduğum bu  ürünü yazmaya fırsat bulamadım ama tek kelime ile harika ...

Son olarak o güzel lezzetleri ile Tatlımo sponsorlarımız arasındaydı. Bizlere leziz keklerinden göndermişler. Teşekkürler...

Gayet güzel geçen bir etkinlik oldu. Gün sonunda evlerimize geri döndüğümüzde hafızalarımızda bize tebbessüm ettiren anılarımız kalmıştı. Sevgiler...


"#LERZANKARANLİ29EKİM ETKİNLİĞİ SPONSORLARI !" için 5 yorum:

  1. Pronail ürününü merak ediyorum =) Güzel bir etkinlik olmuş tüm ürünleri güle güle denemen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. canım hepsi çok güzel güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    YanıtlaSil
  4. Böyle etkinlikleri görünce kıskanıyorum :) blogunuzu takibe aldım bende beklerim sevgiler http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil