14 Ekim 2015

Ana Sayfa » , , , » REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUANI DENEYİMİM!

REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUANI DENEYİMİM!

14 Ekim 2015
Herkese merhaba,hiç tartışılmazki 2015 senesinde ismini en çok duyduğumuz ürün
 Revox At Kuyruğu şampuanı son dönemlerde bir çok blogta okuma fırsatı bulduğunuz şampuanı bende denedim ve sizler için yorumlamak istedim.
REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUANI
At kuyruğu adını duyduğumda önceleri oldukça inanılmaz geldi. Hikayeside bi o kadar ilginç...
Amerika'da atlar için kullanılan at kuyruğu bitkisi ekstrasını kendileri içinde kullanan ve olumlu sonuçlar alan at bakıcıları tarafından keşfedilmiş.
At kuyruğu bitkisi ile üretilen şampuanların saç telini kalınlaştırdığı ve canlandırıp dökülmeyi önlediği farkedilmiş.
Dünyaca ünlü yıldızların bir anda bundan etkilenip kullanması ile patlayan bu furya Ankara'da Arge Labaratuvarı bulunan REVOXve TLT-MED  markaları ile butik tarzda şampuanlar üreten LTS teknoloji grupunda gündemine gelmiş.
Revox at kuyruğu şampuanı üretilirken oksijenle arıtılmış su kullanılmış ve her tip saça uygun olarak geliştirilmiş.En güzel yanlarından biri hayvanlar üzerinde deney yapmaması ...
Bal gibi bir rengi var .Kokusunuda seviyorum ben ...
Peki gelelim asıl konuya ben Revox At Kuyruğu şampuanından ne derece memnun kaldım.

* Öncelikle ilk kullanmaya başladığım zamanlarda hakikaten saç dökülmemi bariz bir şekilde durdurdu ama şu an bu etkisi ortadan kalktı :((
Mevsim geçişlerinden olabilir belki diye düşünüyorum bu yüzden genede kullanmaya devam ediyorum.

*Saç tellerimde kalınlaşma hissetmedim ama o bebek tüyü gibi olan saçların kendine geldiğini 
görüyorum.Saç çıkarma demeyelimde onlarıda saçların arasına karışmaya ikna etti diyelim :)) 
Yani şu an için asi bir görüntü sergiliyorlar. Kafamın üstünde diken dikenler :)

* Temizlemesi ,köpürmesi çok güzel ve  kremsiz kullanabilecek kadar iyi buda benim için oldukça pratik oluyor krem kullanma zahmetinden kurtuluyorum. 

* Saçlarıma ne yazıkki nem ve canlılık vermedi. Saçlarım gene kuru ve mısır püskülü görünümünde:(  Bu yüzden sürekli yağlar vb. destekleyici ürünler kullanmak zorunda kalıyorum.Revoxun yeni çıkartığı maskesi varmış. Olmazsa ondan alıp birde o şekilde deneyeceğim.

*Saçlarımın öyle aman aman uzadığınıda farketmedim yani normalinden farklı bir uzama olmadı.Yada bende böyle bir etki yapmadı. 

Şu an için aklıma gelenler bunlar ,umarım şampuan hakkında merak ettiklerinize bir yanıt bulabilmişsinizdir yazımda ,sevgiler....

#guzelligimizannemizden ve #sedavesenaileyazamerhaba etkinliğinde sponsor oldukları için teşekkürler...


"REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUANI DENEYİMİM!" için 46 yorum:

  1. Bu şampuanı çok merak ediyorum bende elimdekiler azalsın deneyeceğim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeni tavsiye ederim. Herkeste farklı etki yapabiliyor.

      Sil
  2. Merhaba blogunuzu cok begendim takibe aldim:) bende makyaj ve bakim uzerine yazilar yaziyorum sizi de bloguma beklerim :) Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Avrupada satiliyor mu bir arastiracagim bz sorundan muzdarip biri olarak. Yoksa siparis ederim yakinlarima.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araştırın evet çok meşhur belki oralardada vardır.

      Sil
  4. bende çok memnunum bu şampuandan hatta yarın yazısını yazacağım :) dökülmemi baya azalttı senin de sevmene çok sevindim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yazınıda bekliyorum canım ,bakayım sende nasıl bir etki yaptı. Sevgiler...

      Sil
  5. Son zamanlarda adı sıkça duyulan bir şampuan.Denemek lazım.

    YanıtlaSil
  6. Ben size göre daha memnun kaldım. Özellikle saç uzaması super

    YanıtlaSil
  7. Bana iyi gelmedi maalesef bu şampuan. Kaşındırdı benim kafa derimi. senin beğendiğine sevindim .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hepimizin saç tipi farklı o yüzden birinin memnun kaldığından diğeri kalamıyabiliyor.

      Sil
  8. Ay çok sık okuyorum bu aralar. Acaba ben de denesem mi ki bilemedim.

    YanıtlaSil
  9. nem veren bulursanız haberim olsun :(

    YanıtlaSil
  10. O kadar müthiş yazılar okumuştum ki ürün hakkında. Senin yorumunu da dört gözle bekliyordum. Çünkü gözlem ve deneyimi geçerli birkaç blog yazarı arasındasın benim için.
    Saçları mısır püskülü görünümünden kurtaracak bi şampuan yok mu acaba?
    Şampuan derdim hiç bitmeyecek benim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim ,herkesin izlenimi farklı oluyor. Benimde sorunum fazla saçlarımla ilgili o yüzden beni çok fazla mutlu edemiyor şampuanlar :(

      Sil
  11. saçımı dökmedi ama yeni saç da çıkarmadı bende şimdi serumu ve maskesi ile beraber bir daha kullanıp denemek istiyorum..o zaman kesin karar vereceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kısa tüylerde canlanma yaptı. Bende merak ediyorum serum ve maskesini ...

      Sil
  12. Uzatma konusunda almayı düşünüyordum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öyle çok aman aman bir fark göremedim. Sende farklı etki olabilir ama bir dene istersen .

      Sil
  13. Hala merak ediyorum. Raflarda hic görmedim.

    YanıtlaSil
  14. Bende kendime yeni bir şampuan arıyorum özellikle kafada çıkan sivilceler için, kullandığım ilacın böyle bir etkisi var umarım faydası olur teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Ben kullanmıyorum. Ama kızım bu şampuan dan vazgeçmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende dene bakalım abla ,belki memnun kalırsın.

      Sil
  16. Teşekkürler bilgiler için şampuanlar bitince düşüneceğim:)

    YanıtlaSil
  17. dökülme çok oldugundan deniyim ben de sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeni tavsiye ederim. Genel olarak sevilen bir ürün...

      Sil
  18. Henüz birkaç kez kullandım bunu.Şimdilik kokusunu çok sevdim diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  19. Ben almanyada yasiyorum fiyat araligi nedir acaba?

    YanıtlaSil
  20. Benim de sacim su anda cok ara boyda uzama acsisindan denemeyi dusinuyorum bende indallahfaydasi olur:-)madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. At Kuyruğu ismi ilginç geldi. Benim de saç dökülmesi problemim var. Yorumları da okudum Revox At Kuyruğu şampuanının fiyatıda fena degilmiş... haberseyri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. At kuyruğu ilginç geliyor evet bende ilk duyduğumda aynı hissetmiştim. Sizde bir deneyin derim memnun kalırsınız umarım.

      Sil