1 Nisan 2014

OTACI ARGAN EL KREMİ

1 Nisan 2014
   Artık argan yağının neredeyse kullanılmadığı ürün kalmadı.Faydaları zaten saymakla bitmez ,bende elime,saçıma ,cildime bir çok argan yağlı ürün veya argan yağının kendisini kullanıyorum.

Otacı argan yağlı el kremi benim 2013 ' e veda etkinliğinde tanıştığım bir ürün oldu.Argan yağlı olması ,el ve tırnak bakım kremi olması ,shea yağı olması içinde vitamin ve minerallerin olması arttı bir puan ...

Ambalaj olarak ne kadar jan jan katmaya çalışmış olsalarda , kendisi  ağzı alimünyum sıradan bir tüp krem ...Gerçi tüp olmasını beğenmediğimi düşünmeyin ,bu tarz tüp ambalajlarda içindeki ürünü tamamen boşaltması daha kolay oluyor .
Genel olarak krem bayağı koyu kıvamda , yoğun nemlendirici ve besleyici güç vadediyor. Benim ellerim sorunlu değil çok şükür sadece el kremi kullanmayı sevdiğim için ve işyerinde lazım olduğu için kullanıyorum. Hani gerçekten elimi çok mu iyi besledi de böyle yumuşak ,yoksa benim ellerimin kendi güzelliğimi pek ayırt edemedim :))


Bu tüpü mecburen bitireceğim .Bir daha alırmıyım kesinlikle HAYIR ! 
Sebebine gelincede çok ağır kokuyor .Tahammül edemiyorum ,elime sürüyorum neyse bir şey yok  ama elimi klavyeye uzattığım anda krem elimin sıcaklığıyla özleşmeye başladığında buram buram koku yayılıyor. Ne kokusu bilemedim.
Argan yağı desem , eee başka ürünlerde kullanıyorum arganlı böyle ağır kokmuyor ,shea desem ,gerçi kokusunu bilsem derdim ama ,maalesef içindeki hangi katkıdan dolayı bu kadar ağır kokuyor ama tahammül etmem zor oluyor . Bu yüzden kesinlikle almayı düşünmüyorum. 


Hepinize mutlu günler ...



"OTACI ARGAN EL KREMİ" için 2 yorum:

  1. tırnaklara cok faydalı bir urun ben cok beğenmiştim tırnakları guclendiriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tırnaklara faydası belki vardır canım ama dediğim gibi çok ağır koktuğu için devam edemiyorum. Mesela günde bir kere bundan sürersem bir daha ki sefere diğer kremlerden sürüyorum. Ya belkide ben çok ağır hissediyorum bilemedim ki , otacı gerçi çok güvendiğim bir marka ama bu sefer bağdaşamadık onunla :)

      Sil