20 Mart 2014

Ana Sayfa » » BLOG DEPOSU DERDİMİZE DERMAN OLMUŞ !

BLOG DEPOSU DERDİMİZE DERMAN OLMUŞ !

20 Mart 2014
Bir haftayı geçkin bir zamandır hiç bir blogu izlemeye alamıyordum. Ne güzel bloglar bulmuştum hepsini kaybettim bu yüzden ama bu sabah çok mutlu oldum blog deposunun yazısını okuyunca , sizlerde göz atıp sorununuzu çözebilirsiniz .Hem başaramayan arkadaşlara yardımda ediyorlar.Çok güzel değil mi arkadaşlar...


Yazıya ulaşmak için tık tık





"BLOG DEPOSU DERDİMİZE DERMAN OLMUŞ !" için 10 yorum:

  1. canım benim bloğumda da bir çözüm var : )

    YanıtlaSil
  2. Yasin Bey çok yardımcı oluyor sağ olsun :) Google GFC yi komple kaldırmak istediğinden bende google+ kullanımına yönelmeliyiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba gfc sorunu düzelmez mi? Yasin bey'i tanımıyorum ama bu yaptığı paylaşım ben ve bir çok arkadaşımın yüzünü güldürdü , sağolsun ...

      Sil
  3. canım benim bloğumda da bir çözüm var : ) http://cocugumlaeglenirken.blogspot.com.tr/search/label/blog%20t%C3%BCyolar%C4%B1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da güzel ve kolay bir yolmuş teşekkür ederim. Bu yoluda deneyeceğim. Keşke daha önceden haberim olsaydı :((

      Sil
  4. Cok isime yaradi tesekkurler canim:)

    YanıtlaSil
  5. Rica ederim canım ,bende çok faydalandım .Sağolsunlar ...

    YanıtlaSil
  6. Google bir takım ayarlar yapıyor son zamanlarda ama bloggerları çok mağdur etti. Sürekli bir sorun. Hiç tadı kalmadı. Şikayet edip çözüm arayacağımız bir adresleri de yok, toplu mail atardık söylenirdik falan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde katılıyorum sana, her hafta yeni bir sorunla karşılaşıyoruz. Kolaylık sağlayacakları yerde daha çok işimizi zorlaştırıyorlar. Haklısın muhatap olabileceğimiz bir yer olsa ,ne söylenirdik ama dimi :))

      Sil