31 Ocak 2014

ÇEKİLİŞİME BUYRUN

  Kendi kendime bir söz vermiştim. Blogum 100 kişiye ulaştığında izleyicilerimden birine ufak hediyelerim olacaktı. Nihayet muradıma erdim ve 100 kişiyi gördüm.

Hatta 201 oldum. Biliyorum biliyorum çok fazla mıymıntılık yapmışım ama vereceğim hediyeler güzel olsun diye düşündüm,toparladım o yüzden geç kaldım :))


Gelelim çekilişim kurallarına : Ben öyle şu kurala uy , bu kurala uy çekilişleri sevmediğim için sizi çok boğmak istemiyorum .Blogumun izleyicisi olun ve facebook sayfamda beni takip edin yeter...

Yorumlara takip isminizi facebooktaki takip isminizi ve email adresinizi bırakınki kazanan taliplime e-mail yoluyla geri cevap atabileyim .

31 Ocak çekilişim için son katılma tarihi ve tabiki kargo ücreti bana ait , bol şanslar ...

Hepinizi kocaman öpüyorum ve işte hediyelerim.



* Lilibe cosmetıcsten makyaj temizleme pamukları
* Makyaj çantası
* Lüx başak pembe şal
* Çorap yıkama aparatları
* Vaseline cocoa butter 100 ml
* Rival de Loop temizleme sütü seyahat boyu
* Rival de Loop göz temizleyicisi seyahat boyu
* Çalar saat yeşil renk
* Zikirmatik veya adım sayar olarak kullanın size kalmış
* Rival de Loop tekli far
* Rival de Loop Shiny Kiss
* Rival de Loop Candy Kiss 





**** ÇEKİLİŞ KAPANMIŞTIR. ****

29 Ocak 2014

AVON COCOA BUTTER


Geçtiğimiz avon katalogunda görüp aaa fiyatıda çok ucuzmuş dediğim ve sipariş verdiğim bir el kremi idi. Aslına bakarsanız öyle çok müptelası değilim avon ürünlerinin hatta bir kere bir el kremini almıştım gliserinliydi  ama hiç beğenmemiştim. Sevemedim ben bir türlü gliserinli ürünleri , zarla zorla bitirmiştim. Bende öyledir aman ucuzmu , kampanyalımı hemen gözüm kalır . Kakaolu ya birde değişik geldi , oysaki daha geçen aylarda aldığım kakaolu sabunu midemi bulandırıyor diye çöpe atmıştım. Ne cesaret gene kakaolu bir ürün alıyorsam ....


Siparişim gelip kremin içini açtığımda aaaa bu beyaz ama kakao renkli değişmiş vay arkadaş ne beklenti ama :)) İçi bembeyaz ,sürüşü rahat çok akışkan olmayan tam kıvamında bir krem çıktı. 








Çok beğendim aldığım günden beri kullanıyorum . Hatta o kadar hoşuma gitti ki tekrar sipariş verdim hemde tam 4 tane ( anneme,kardeşime,gelinimize ve eve ) ilk aldığımı işyerin de kullanıyorum illaki stok olacak ya aniden biterse ben ne yaparım . Fiyatı ucuz demiştim dimi evet evet 3,90 tl idi , bu fiyata kaçırılırmıydı :))

Ev el kreminden geçilmiyor ama benim gözüm hiç doymuyor bu konuya nasıl bir çare bulacak gülümse yüzüme :))

28 Ocak 2014

BENRİ KAĞIT SABUN


Herkese merhaba ;
bugün size varlığını çok duyduğum ama görmesi geçen haftasonuna nasip olan kağıt sabundan bahsedeceğim. Bir çoğunuz büyük bir ihtimalle çoktaaan keşfetti . Ben ne yazık ki her zaman ki gibi geç farkedenlerdenim :(

      Benri marka kağıt sabun , gratis mağazalarının yurtdışından ithal ettiği bir ürün  görür görmez aaaa bu o bahsedilen sabunlar sanırım dedim. ( Daha önce bir kaç bloger arkadaşın blogunda okumuştum ama kendim ilk kez karşılatım )

      Annem , kız kardeşim ve ben üçümüzde farklı çeşitlerini aldık. ( Daha doğrusu annem aldı. Annem çok sever öyle değişik şeyleri :)

      Ben lavanta kokusunu çok sevdiğim için lavantalı, annem güllü, kızkardeşim ise yasemin çiçekli olanından aldı.

       Beni en çok cezbeden tarafı ise çok pratik oluşu , bazen oluyor gittiğiniz yerde sabun bulamıyorsunuz. Bazı alışveriş merkezlerinde ise sabunluğa dokunmaya tiksiniyorsunuz. :(

       İşte o gibi durumlarda tam kurtarıcınız. Seyahate giderken yanınıza alabilirsiniz . Taşıması çok kolay ve çantada hiç yer kaplamadığı için , çocuğunuz okula giderken yanına koyabilirsiniz. Kendi çantanızdan hiç ayıramayacağınız bir ürün olacağına eminim. Benim çok beğenimi kazandı. Pratik ve hijyenik geldi bana...

   Ürün resimde de gördüğünüz üzere incecik bir kağıt gibi ama elinizde ıslatıp ovaladığınızda köpürerek yok oluyor. Elde eriyip yok olması da ayrıca güzel yıkadıktan sonra ay bu kağıdı nereye atıcam diyede düşünmüyorsun  . Nasıl fikir ama :)



    Fiyat olarak gayet başarılı :))  2 tl idi. Pakette  20 tane olduğunu öğrenince ,aaa  iyi bari bayağı varmış içinde hemde 2 tl iyi ki aldık dedik :))
Siz daha önce hiç kullandınız mı ? Memnuniyet dereceniz nedir ? Deneyimlerinizi benimle paylaşırmısınız ?

25 Ocak 2014

Türkiye’nin İlk Probiyotik İçerikli Bebek Bakım Serisi BIOBABY !



Bitkisel formüllü ürünleriyle bilinen B’iota Laboratuvarları, bu konudaki uzmanlığını bebek ürünlerine de taşıdı. B’iota Laboratuvarları Ar-Ge’sinde geliştirilen ve Almanya’nın önde gelen laboratuvarlarından Dermatest’te klinik testleri yapılarak piyasaya sunulan BIOBABY, Türkiye’nin ilk probiyotik içerikli Bebek Bakım Serisi olma özelliğine sahip.

Temizlik ve Hijyen Serisi, Günlük Bakım Serisi, Özel Bakım Serisi, Yenidoğan Serisi, Güneş Serisi gibi 5 farklı seri altında bulunan 17 adet üründen oluşan Biobaby’nin ürün yelpazesinde saç ve vücut şampuanı, temizleme mendilleri, losyon, bebek yağı, pişik kremi, konak şampuanı, atopik ciltler için şampuan ve krem, güneş koruyucuların yanı sıra yeni doğanlara özel bakım serisi de bulunmaktadır.

Bebeklerine özen gösteren annelerin sadece eczanelerde bulabileceği Doğal Anzer Kaynak Suyu kullanılarak üretilen BIOBABY, organik ve probiyotik içerikli olması, medikal duruşu ve yenilikleri nedeniyle rakiplerinden farklılaşıyor.



24 Ocak 2014

BEBAK YÜZ YIKAMA JELİ VE TONİĞİ


Herkese merhaba ;

Bebak yüz yıkama jeli ve toniğinle ben 2013 veda etkinliğimiz sponsorluğunda tanıştım. 


    Çok istikrarlı kullanmadım ne yazıkki ne yapsamda hep üşeniyorum her gün yıkamaya , kullandığım günlerde deneyimlediğim kadarı ile gayet başarılı bir ürün ve ben kokusunuda çok beğendim. Yıkama jeli ile yüzümü yıkadığımda öyle sabunla yıkanmış gibi gerilme ve kuruma yapmadı. Bu yüzden gayet memnun kaldım.




      Yıkama jelinin içinde mikro tanecikler ,e vitamini ,argan yağı ve badem özleri ile cildinizi besliyor. Derinlemesine temizlik sağlar.Cildin doğal nem dengesini korumaya yardımcı olur. Cildinize duru ve   pürüzsüz  bir görünüm sağlar.

   Benim kullanımım yüz yıkama süngerimin üzerine biraz döküp ,ıslak yüzüme köpürterek uyguluyorum.         
                                     Duruladıktan sonra ,cildimde temizliği hissedebiliyorum.


    Tonik kullanımını yüzümü bebak yıkama jeli ile yıkadıktan sonra bir parça pamuğa döküp uyguluyorum.

   Şaşırtıcı olan ise ,sanki hiç yüzümü  yıkamamışım gibi pamukta kalan kirleri görebiliyorum. Toniğin cildimi sakinleştirdiği ve gözeneklerimi sıkılaştırdığını düşünüyorum. 


     Ürünlerin en güzel tarafı ise alkol,parapen ve alerjen içermemeleri ,yumuşak kokusu ile günlük bakımınızı derinlemesine uyguladığınızın gönül rahatlığı ile yüzünüzü uygun bir nemlendirici ile nemlendirip günlük rutinimi tamamlıyorum.

              Siz bebak ürünleri ile tanıştınızmı ? Sizin memnuniyetiniz ne derecede , paylaşırsanız sevinirim.

                                                        Hepinizi kocaman öpüyorum :))



2014 KIŞININ MODA RENKLERİNDEN OLUŞAN YEPYENİ BİR SERİ

         

BIOBLAS COLOR&MORE’DAN IŞILTILI KAHVE SERİSİ

Bioblas Color&More, 2014 yılında modaya ayak uydurmak isteyen kadınlar için Işıltılı Kahve serisi geliştirdi. 4 farklı tonda sunulan seride ki 6.58 bronz, 7.99 badem, 5.99 çikolata ve 4.89 kakule kahve tonları bu kış vazgeçilmez renkleriniz olurken saç modasını yakından takip edeceksiniz. Saç dökülmesine yönelik özel formülü saçınızı besleyen Color&More ile kışa rağmen parlak ve canlı bir görünüm sizleri bekliyor.
Türkiye’nin saç dökülmesini engelleyen ilk ve tek boyası Bioblas Color&More saça olan faydasının yanı sıra sunduğu renk alternatifleri ile de dikkat çekiyor. Kışa özel Işıltılı Kahve serisini geliştiren Color&More kahve tonlarının en çok kullanıldığı kış döneminde saç modasına uyak uydurmak isteyenler için geliyor. Bioblas Color&More kit saç boyası 5 Mineral-vitamin içeren bitkisel yağ ile saçı beslerken, bir saç boyasından en çok beklenen yoğun renk verme, yüzde 100 beyaz kapama özellikleriyle de dikkat çekiyor.
SAÇ RENGİNİ HAPSEDEN KREATİN VE SERAMİD TEKNOLOJİSİ

Color&More içerdiği Kreatin ve Seramid teknolojisiyle yoğun ve kalıcı renk talebine cevap veriyor. Color&More içerdiği Kreatin ile saça hızla nüfuz ederek saçı onarırken, Seramid ise saç yüzeyini sağlamlaştırıp saç telini pürüzsüzleştiriyor. Boyama sonrası etkiyi arttırmak üzere hem saç dökülmesine karşı etkili hem boyanın kalıcılığını arttıran şampuan ve maske ise bu üstün bakımın tamamlayıcısı oluyor.

23 Ocak 2014

BUYRUN CELLOCANLAR CENAZE NAMAZINA !


Bugün gene ben çok sinirliyim ve sizinle biraz dertleşmek istiyorum. Bilirsiniz turkcelin sarı kutu olayını ,aylık puanlar kazanıyorsun ve yıl sonuna kadar puanının yettiği paketleri satın alıyorsun.



Neyse efendim konuyu çok laçkalaştırmayayım sadede geleyim. Ben 2013 yılı sonunda sıfırlanacağını öğrenince puanlarımı kullanmaya karar verdim. 6ay geçerli olmak üzere facebook paketi satın aldım. Aralık 25 itibari ilede kullanabilecektim ve ben bunu böyle bilerek 25 aralıktan itibaren kullanmaya başladım.

Ama o günlerde farkedemediğim dün akşam farkettiğim bir msj beynimden vurulmuşa çevirdi beni, facebooka her girişimde turkcell bunu fiyatlandırırmış . Aman allahım ben kaç gündür nasıl olsa 6 ay bedava diye takılıyorum facebook'ta ,tevekkeli değil aralık ayında bana yüklü bir fatura gelmesinin sebebide buymuş.

Neyse eve varınca hemen turkceli aradım .Müşteri temsilcisininin söylediği ile daha bir şok oldum .

- Aralık ayında sarı kutu puanlarımı kullanarak 6 ay faceebok paketi aldım. Ama bedava olması gerekirken bana fatura işliyor.

- Peki paketinizi nerden satın aldınız. Bizimi aradınız , yoksa internettenmi ?

- İnternetten aldım , turkcellin online hizmet sayfasından , hani oraya girdiğimde müşteri temsilcilerinden chat geliyor size nasıl yaprdımcı olurum diye online yani yaptığın her işlemi görüyorlar.

- A işte sorunda ordan aldıktan sonra bizide arayacaktınız ve biz size link yollayacaktık. Bizden aldığınız link ile girecektiniz.

- Hanımefendi ama siz bana link yollamadınız , yani mantık olarak ben bu paketi satın alır almaz bana otomatik link gelmesi gerekmiyormu ?

-Yok işte öyle olmuyor , sizin bizi arayıp talep etmeniz laızm , biz o zaman yolluyoruz.

- Siz benimle dalgamı geçiyorsunuz , ne yani turkcel beni göz göre göre düdüklüyormuş ( yolma anlamında ) ben bugün bu mesajı farketmesem bedava sandığım facebook paketini 6 ay parayla kullanacağım . Aylık 4 tl olan facebook paketi bana belki 50-60 tl yada bilmem ne (uçuyorum burda )
ki gelen faturamda 15 tl internet bedelide bu yüzdenmiş.
Şimdi söyleyin arkadaşlar ben ne yapayım. Sinirlerim alt üst oldu .
Böyle celocanları yakalayıp pat pat popolarına vurasım var , anlayın yani o kadar gözüm döndü. Parmağımı sallayıp bana bak celocan , sen beni salak mı sandın diyesim var..
Anlayacağınız yediğim güzel kazığın ardından , artık bunu da kaldıramayacağımı anladım ve turkcelli hayatımda öldürmeye karar verdim. Numaramı taşımamın vakti gelmişte geçiyor bile bu ne ya aman buna alıştım bunda kalayım yok artık , vallah millet bakıyor hangi tarife uygun pat değiştiriyor , taşıyor hattını aman aman ...

Bu yüzden benim için ölen turkcell hattımın şerefine , buyrun cenaze namazına sevgili dostlar, hepinizi öpüyorum.

22 Ocak 2014

Konsantrasyon bozukluğu ve stresin çaresi bitkilerde !



Nutraxin BIOPOWER, içerdiği Gingseng, Radiola, Zencefil ve Keçiboynuzu gibi bitki özleriyle gün boyu ihtiyacımız olan enerjiyi hızla yükselterek, zihinsel ve fiziksel performansımızın artmasına yardımcı oluyor.


    Şehirde yaşayan bir çok insanın en büyük sorunu yoğun iş temposu, trafik ve stres. Yoğun günün ve koşuşturmanın sonunda enerjimiz bitiyor, ne kendimize ne de sosyal yaşantımıza vakit ayırabiliyoruz. Uzmanlar, zihinsel ve fiziksel aktivitelerimizden geri kalmamak için spor, iyi beslenmenin yanı sıra son dönemlerde geliştirilen gıda takviyelerinin de, konunun uzmanlarına danışarak kullanılmasını tavsiye etmektedirler.

   Yıllardır insan sağlığı için bitkisel çözümler üreten B’iota Laboratuvarları, bu uzmanlığını gıda takviyelerinde de kullanarak Nutraxin BIOPOWER’ı geliştirdi. İçeriğindeki, ginseng ile bir yandan vücut enerjisi desteklerden diğer yandan da dışarıdan gelen stres gibi dış etkenlere karşı vücudun direncini artırır. Nutraxin BIOPOWER’ın içerisinde bulunan diğer bitki özleri radiola, zencefil ve keçiboynuzu da güçlü doğal etkileriyle zihinsel ve fiziksel performansımızın artmasına yardımcı olur.

   Nutraxin BIOPOWER’ı rakiplerinden farklılaştıran özelliği bitki tozu yerine standardize edilmiş bitki özleri kullanılmasıdır. Bu özellik Nutraxin BIOPOWER’ın ihtiyacımız olan enerjinin hem güçlü hem de süratle vücudumuzda etki göstermesini sağlamaktadır. Yüzde 100 doğal ve bitkisel içeriğe sahip Nutraxin BIOPOWER, gluten, nişasta, laktoz, tuz, yapay tat ve koruyucu gibi kimyasalları içermemektedir.

21 Ocak 2014

En Etkileyici Parfümler

Özgür, duru, romantik, baştan çıkarıcı… Tarzınız ne olursa olsun kısa bir araştırmayla hayalini kurduğunuz parfüme ulaşmanız an meselesi. Parfüm seçiminde notaların tene uyumu ve uyandırdığı duygular kadar şişe tasarımının etkileyici olması da önemli. Parfümünüz bir bütün olarak sizi yansıtmalı. Bu amaçla sizler için en etkileyici parfüm şişelerini derledik.

Guerlain La Petite Robe Noire

Guerlain La Petite Robe Noire, küçük siyah elbisenin fenomen hikayesiyle romantik aynı zamanda yaramaz ve baştan çıkarıcı kadınlara sesleniyor.

Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Paco Rabanne Invictus

Sizi erkeklerin yeni güçlü dünyasına çağıran Paco Rabanne Invictus’un tasarımı da kendisi gibi yenilmez!

Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Marc Jacobs Daisy

Zamanında yaratıcı tasarımıyla FIFI ödüllerini de kazanan Marc Jacobs Daisy, senelere meydan okuyor ve orijinalliğini koruyor. Şişe tasarımı parfümün adı gibi papatya şeklinde ve çok renkli! Enerjik ve cesur kadınların seçimi Marc Jacobs Daisy, meyveli notalarıyla bağımlılık yaratıyor.

Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Roberto Cavalli Just Cavalli

Piton, cam ve metalin birleşimiyle hayat bulan tasarım, Cavalli erkeğinin baştan çıkarıcı karakterini ve tutkusunu yansıtıyor.

Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Flower in the Air

Flower in the Air, şişe tasarımında her detayın ne kadar önemli olduğunu gösteren bir diğer parfüm. Çiçeklerin özgürlüğünden esinlenen tasarım, kırmızının enerjisinden yararlanıyor ve kısalığıyla Flower by Kenzo ile arasındaki bağı vurguluyor.

Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Lolita Lempicka Feminine

Lolita Lempicka Feminine, elma şeklindeki tasarımı ve mor rengiyle masallar kadar tutkulu!

Bu ürünü incelemek için tıklayın.

İçlerinden hiçbiri size göre değil mi? Ya da parfümünüzü değiştirmek mi istemiyorsunuz Hepsiburada’da 99,90 TL’den başlayan fiyatlarla alabileceğiniz yüzlerce parfüm modelini inceleyebilirsiniz veya kendi parfümünüzün Hepsiburada.com’daki fiyatına göz atabilirsiniz. Hepsiburada.com’daki parfümler için tıklayın. :)

Bir boomads advertorial içeriğidir.





16 Ocak 2014

AYRILMAZ İKİLİ

Önceki haftalarda gelen e-maili cevaplamam ile beni de aralarına kattı fikrimühim , daha öncede bahsetmiştim fikrimühim kampanyalarından çok büyük zevk alıyorum. Birileri için fikrim  çok önemli daha ne olsun :))

Geçtiğimiz hafta elime ulaşan ayrılmaz ikili paketleri ,deneyimlememi istiyorlardı. Tabikide ben büyük bir zevkle deneyimleyeceğim ama çevremdekilerede denettirmem gerek ?


 Aklıma hafta sonu bende sıra olan kahve gecem geldi. Bundan daha iyi bir fırsat olamazdı evet biz komşularla 15 günde bir birbirimizi ziyaret  için kahve gecesi yapıyoruz. Kahve gecesinden daha iyi bir ortam olabilir mi bu ikiliyi tattırmam için...

Resimdede gözlemlediğiniz gibi herkesin yüzü gülüyor ki bu ( ayrılmaz ikilinin ) çok beğenildiği anlamına geliyor. Aldığım tepkiler hep bu yöndeydi , tadının daha yumuşak olduğu, kahvenin kokusunda bir kayıp olmadığı, içiminin gayet yumuşak olduğu vs.vs.

Aramızda sadece bir kişi coffe mate kullanmadı kahvesine oda zaten nescafe classıc hep sade içermiş. 

Anlayacağınız ben gayet güzel bir gece ,gayet güzel bir kampanya deneyimi yaşadım. Bundan önce olduğu gibi bundan sonrada coffe mate evimden ve kahvemden eksik olmaz.

Teşekkürler FİKRİMÜHİM :)





13 Ocak 2014

Düğün Mevsimi Gelmeden !


                                                                             
Düğün Mevsimi Gelmeden;

İSTENMEYEN TÜYLERE ŞİMDİDEN BİODER

Yazın düğününüz var ve siz bu özel güne kadar vücudunuzda ki tüylerden kurtulmak istiyorsunuz. Pürüzsüz bir cilde sahip olmak içinse önünüzde tam 6 ay var! Kış aylarından itibaren düzenli kullanacağız Bioder Bio Epilation Tüy Azaltıcı serumla yaklaşık 6 ay sonra, istenmeyen tüylerinizden kurtulabilirsiniz.

Düğün mevsimine aylar kala hazırlıklar tüm hızıyla devam ederken belki de kendinizi bakım yapmayı ihmal edebilirsiniz. Ancak evlilik ayı gelip çatmadan vücutta ki istenmeyen tüyleri dert edenler için şimdiden harekete geçme vakti geldi. Pürüzsüz bir ciltle yaza girmek ve tüy problemine kalıcı olarak çözüm bulmak isteyenler için bitkisel çözüm sunan Bioder Bio Epilation Tüy Azaltıcı Vücut serum ile ortalama 6 aylık düzenli Bioder kullanımının ardından veda etmek mümkün. Siz de düğün ayınıza kadar düzenli kullanım ile istenmeyen tüylerinize savaş açın, işinizi sona bırakmayın.

Bioder Bio Epilation Tüy Azaltıcı Serumu yüz ve vücut formlarıyla hem vücuttaki hem de yüzdeki istenmeyen tüyleri sorun olmaktan çıkartıyor. Bitkilerden oluşan doğal içeriği ile cilde zarar vermeden istenmeyen tüy sorununa çözüm sunan Bioder Bio Epilation Tüy Azaltıcı Vücut Serumu Azaltan, incelten ve geciktiren 3’lü bir etki sunarken kıl ve ten rengi ayırt etmeksizin istenmeyen tüylere kesin çözüm sağlıyor. İçeriğinde ki Turunç ve Bitkisel Complex B ekstreleri ile mucizeler yaratan Bioder Bio Epilation Tüy azaltıcı serum pratik kullanımı ile de dikkat çekiyor. Tüyler alındıktan sonra temizlenmiş cilde sadece ilk 3 gün, günde 1 kere uygulanan serumun emilimini artırmak için cildi nemlendirmek üzere kutu içerisinden çıkan nemlendirici krem uygulanıyor. Yapılan klinik çalışmalara göre düzenli kullanıldığı takdirde % 65 tüy sayısında azalma, % 62 tüy çıkışında gecikme ve % 55 tüy çapında incelme görülen Bioder Bio Epilation Tüy Azaltıcı Serum yaza mükemmel ve pürüzsüz bir ciltle girmek isteyenleri tüm eczanelerde bekliyor…


Ürün bilgisi
BİODER Serum Yüz Formu 36 TL
BİODER Serum Vücut Formu 49 TL




****** BASIN BÜLTENİDİR ********

10 Ocak 2014

ÇEKİLİŞİM SONUÇLANDI


Laber market ile ortak gerçekleştirdiğimiz çekilişimiz sonuçlandı. Evet çekilişimi makyajruhungidasi

blog sahibi kazandı. Güle güle kullan canım bana en kısa zamanda adresini yollarmısın ?


En kısa zamanda kendimin belirlediğim hediyelerimle görüşmek üzere :))

BIOBLAS COLOR&MORE’DAN IŞILTILI KAHVE SERİSİ


2014 KIŞININ MODA RENKLERİNDEN OLUŞAN YEPYENİ BİR SERİ

Bioblas Color&More, 2014 yılında modaya ayak uydurmak isteyen kadınlar için Işıltılı Kahve serisi geliştirdi. 4 farklı tonda sunulan seride ki 6.58 bronz, 7.99 badem, 5.99 çikolata ve 4.89 kakule kahve tonları bu kış vazgeçilmez renkleriniz olurken saç modasını yakından takip edeceksiniz. Saç dökülmesine yönelik özel formülü saçınızı besleyen Color&More ile kışa rağmen parlak ve canlı bir görünüm sizleri bekliyor.

Türkiye’nin saç dökülmesini engelleyen ilk ve tek boyası Bioblas Color&More saça olan faydasının yanı sıra sunduğu renk alternatifleri ile de dikkat çekiyor. Kışa özel Işıltılı Kahve serisini geliştiren Color&More kahve tonlarının en çok kullanıldığı kış döneminde saç modasına uyak uydurmak isteyenler için geliyor. Bioblas Color&More kit saç boyası 5 Mineral-vitamin içeren bitkisel yağ ile saçı beslerken, bir saç boyasından en çok beklenen yoğun renk verme, yüzde 100 beyaz kapama özellikleriyle de dikkat çekiyor.


SAÇ RENGİNİ HAPSEDEN KREATİN VE SERAMİD TEKNOLOJİSİ
Color&More içerdiği Kreatin ve Seramid teknolojisiyle yoğun ve kalıcı renk talebine cevap veriyor. Color&More içerdiği Kreatin ile saça hızla nüfuz ederek saçı onarırken, Seramid ise saç yüzeyini sağlamlaştırıp saç telini pürüzsüzleştiriyor. Boyama sonrası etkiyi arttırmak üzere hem saç dökülmesine karşı etkili hem boyanın kalıcılığını arttıran şampuan ve maske ise bu üstün bakımın tamamlayıcısı oluyor.


****** BASIN BÜLTENİDİR ********


7 Ocak 2014

BU KIŞ CİLDİNİZİ BİONEM ŞIMARTACAK


Çiçek Özlerinden Gelen Mucize: “5 Dakikada Yüzde 60’a Varan Nem”



“Cilde verilecek en güzel hediye ona doğalı vermektir” anlayışından yola çıkarak saç ve cilt bakım uzmanı Biota Laboratuvarları tarafından geliştirilen Nemlendirici Bakım Markası BioNem, bu kış kuruyan cildinizin imdadına yetişiyor. Sağlıklı bir cilt için gerekli olan nem ihtiyacını en doğal haliyle sunan BioNem, yüzde yüz çiçek özlerinden gelen formülü ile 5 dakikada % 60’a varan nem artışı sağlarken, bir haftalık düzenli kullanımda ise cildin nem oranı yüzde 91’e çıkarıyor.

Mevsim değişikliği, az su tüketimi, cildin yaşlanması, makyaj kalıntıları ve deterjan kullanımı sebebiyle cildin nem kaybetmesi ve kuruluğa sebep olurken, BioNem Nemlendirici Bakım Serisi kısa zamanda ve düzenli kullanım ile cilde kaybettiği nemi geri kazandırıyor. Biota Laboratuvarları Bitki Araştırma Merkezinde binlerce bitki üzerinde iki yıl süren araştırmalar sonucu geliştirilen Bionem Nemlendirici Bakım Serisi nemini kaybetmiş her tip cilt için farklı varyantlarıyla raflardaki yerini alıyor.  Doğal cilt yapısına yine en doğal olanı vermek fikrinden yola çıkarak bitki ve çiçek özleri üzerinde yapılan çalışmalar sonucunda ortaya çıkan BioNem, sağlıklı bir cilde kavuşmak için gerekli olan nem ihtiyacını zengin formülü ve %100 çiçek özleri ile sağlıyor. Bitkilerin suyu depoladığı gibi nemi cilde hapsetme formülü ile geliştirilen BioNem uygulandığında 5 dakikada yüzde 60’a haftalık kullanımda ise varan nem artışı sağlayarak nemlendirmede ki uzmanlığını ilan ediyor. Nemi depolama başta olmak üzere ciltte ki olumlu etkileri nedeniyle tercih edilen ayva, elma, erik, orkide ve mimoza çiçeklerinin özünden oluşan BioNem’in el, yüz ve vücut nemlendirici bakım serisi hem koku hem dokusuyla herkese hitap ediyor.

YENİ YILA TAZE BİR BAŞLANGIÇ

Özellikle kış aylarında soğuk, rüzgâr ve ısı değişimi nedeniyle artan su kaybı cildin kurumasına neden olurken, BioNem nemlendirici bakım serisi sağlık ve güzellik kaynağı olan nemi, meyve çiçeklerinin çekici kokuları ile birleştirerek bu kışı daha canlı daha genç bir ciltle geçirmeyi sağlayacak. Yeni BioNem Nemlendirici Bakım serisi ile cildinizde 24 saat nemin ve pamuksu yumuşaklığın keyfini sürerek mis kokan cildinizle yeni yıla taze bir başlangıç yapacaksınız. Ayva, elma, erik ve orkide özlü el bakımı kremleri, el-yüz-vücut kremleri ve mimoza çiçeği özlü yüz bakım kremleri ile her cilt tipi için geliştirilen BioNem ürünlerini çantanızdan ayıramayacaksınız.


****** BASIN BÜLTENİDİR ********


3 Ocak 2014

Konuşturan Banner Uygulamasıyla Binlerce Kişi Huzurevlerindeki Yaşlıları Kutladı

Mobil teknolojileri gençler her zaman daha yoğun kullanmış ve faydasını daha çok görmüştür. Ta ki 1 Ekim 2013’e kadar... TENA tarafından gerçekleştirilen yaşlılara özel sosyal sorumluluk projesinde, mobil ve internet teknolojileri, yaşlılarımızı mutlu etmek ve onlara unutulmaz bir gün yaşatmak için kullanıldı. Dünya Yaşlılar Günü’nde tüm Türkiye’nin sesini huzurevlerindeki yaşlılara ulaştırmak ve onları hatırlamamızı sağlamak için, dünyanın lider yaşlı ve hasta bezi markası TENA tarafından bir interaktif banner kampanyası gerçekleştirildi.

Gün boyunca www.hurriyet.com.tr ‘deki bannerlarda ve www.herzamangenc.com ‘da gerçekleştirilen sosyal sorumluluk projesinde; mobil teknolojinin gücü, internaktif bir video banner ile mutluluğa dönüştürüldü. Sabahtan akşama kadar yayınlanan reklam bannerlarına tıklayanlar, açılan ekrana cep telefonu numarasını girerek, saniyeler içinde çalan telefonlarının diğer ucunda bir huzurevi sakininin sesini duydular ve dünya yaşlılar gününü kutladılar.

Bu sürpriz kutlama kampanyasının iç ısıtan görüntülerini izleyince, kendinizi bir huzurevinde ya da bir aile büyüğünüzü ziyaret yolunda bulmanız kuvvetle muhtemel.

Bu kampanya, bir taraftan huzurevlerindeki yaşlılarımızı 1 Ekim boyunca aldıkları telefonlarla mutlu ederken, diğer taraftan 12 Kasım günü ödül töreni yapılan Mediacat Felis Ödülleri’nde 2 dalda aldıkları yaratıcılık ödülleri ile hayatlarındaki en özel anlardan birini yaşatmış oldu: http://www.herzamangenc.com/11/en-yaratici-dijital-sosyal-sorumluluk-projesi/

Siz de bu sosyal sorumluluk kampanyasına destek olmak ve huzurevlerini aradığımızda yaşlılarımızın yüzlerinde yaratabileceğimiz mutluluğu etrafınızdaki kişilere anlatmak için kampanya videosunu #bukızıgüldür hashtagi ile paylaşabilirsiniz.





Bir boomads sosyal sorumluluk içeriğidir.

2 Ocak 2014

BARIŞ MANÇO

Bu akşam radyoda duyunca farkettim , bugün BARIŞ MANÇO 'nun doğum günü ...

Barış Manço vasiyetinde öldüğü gün değil, doğduğu gün anılmayı istemişti...

2 Ocak 1943 yılında Üsküdar İstanbul'da doğan Barış Manço - 1 Şubat 1999 yılında Kadıköy, İstanbul'da yaşama gözlerini kapatmıştı. Ve yazdığı vasiyetinde öldüğü günler değil; doğduğu günler anılmayı istemişti.

Bizim kuşağımız  için bir çok kişinin 7 'den 77 ye adam olacak çocuk anılarıyla doludur çocukluğu :))

 Tartışmasız en takdire layık sanatçılarımızdan biri idi.

Ben BARIŞ MANÇO 'nun bir çok şarkısını herkes gibi çok severim. Ama benim ne zaman duysam veya söylesem hep gözlerimi dolduran bir şarkısı var ki oda 'ARKADAŞIM EŞŞEK' biliyorum bu aslında neşe veren bir şarkı ama bana hep hüzün veriyor. Belkide geride kalan çocukluğumu çok özlüyorum bu şarkı ile veya ruhumun derinliklerinde ne hissediyorsam artık :))

Radyoda
Ceyhun Yılmaz show'da çaldı  bu akşam ve ben yine bağıra bağıra , ağlaya ağlaya söyledim bu şarkıyı , mekanın cennet olsun BARIŞ MANÇO seni hiç unutmadık :((

   

ARİEL JEL KAPSÜL



   Ben aslında çıktığından beri sıvı deterjanlara ,konsantre deterjanlara çok ısınamadım .Bana göre makineyi bol bol toz deterjanla doldurmadığım sürece çamaşır  temizlenmiyormuş gibi geliyor.

Kardeşimin carrefourda uygun fiyat kampanyasını görüp ablamada alayım oda denesin demesiyle tanıştım, ariel renkli çamaşırlar için olan kapsül deterjanla ...

Makineyi boşken  içine sadece 1 adet kapsülden atıyorsun ve üzerine çamaşırları dolduruyorsun. Ben çok kirli çamaşırlarda denemedim , leke çıkartma olayında bana çok başarılı gelmedi.Leke olayında toz deterjanı hiç bir şeye değişmem :)
Ama kokusu gerçekten muhteşem , ben kapsül deterjan attığım zaman yumuşatıcı koymuyoırum makineye ki deterjanın kokusunu bastırmasın diye bana kalırsa piyasadaki bir çok yumuşatıcıdan daha kalıcı kokuya sahip :)

Severek kullandım. Leke çıkartma konusunda çok başarılı olduğunu düşünmüyorum ama lekesiz çok kirli olmayan renkli çamaşırlar için ve kazakların çok hoş kokması için kullanılabilecek bir ürün ...

Herkese sevgiler gülümseyüzüme :)