8 Kasım 2013

EURO FLORA KEŞFEDİSİ !

8 Kasım 2013



Herkese merhaba ; bugün size yeni keşfettiğim Euro Flora isimli ev ve bahçe dekorasyon mağazasından  bahsedeceğim . Aslında burası sanırım İstanbul  / kağıthane /cendere yolunda )  uzun zamandır açık ama ben ÇATI KATI BLOG sayesinde öğrendim. Bu mekan kadınlar için tam bir cennet , istediğiniz  hayal ettiğiniz belkide edemediğiniz bin bir çeşit ev aksesuarı ile  karşılaşabilirsiniz burada , hadi hemen geçelim keşfetmeye ...
Tam kapıdan girdiğinizde bu stantla karşılaşıyorsunuz.
Hepsi birbirinden güzel nasıl karar verebilir ki insan ...


Bu tahta çanta şeklindeki ayıcıklı kutulara ve bu hazine sandıklarına bayıldım. 
Almak çok istedim ama hani o an olur ya nerede kullanabilirim diye kilitlenirsin bende de öyle oldu sanırım yerine bıraktım.
 Yeni yıl yaklaştığı için bir çok ürün yılbaşı temalıydı. Ben kardan adamlı saksılara bayıldım.
 Bu da cadılar bayramı için , evde böyle bir şey olduğunu düşünsenize insanın gece ödü patlar.




Orda gördüğüm onca sevimli eşyalar arasında en çok bu korkuluğu ve kaplanı beğendim .Aslında korkuluğu almak istedim eve ama cingöz ayaklarını yer , kopartır atar etrafa diye cesaret edemedim ki kesin yerdi . Kaplan için ise kocaman bir terasım olmasını isterdim bir köşesine koyayım.

 Evet çok çeşit mumlar vardı. Ben en çok aşağıdaki gelin damat mumlarını beğendim. 
Yeni evli olsaydım kesin evime alırdım :)


Geyik ne güzel değil mi? Dediğim gibi yeni yıl yaklaştığı için çoğunlukla süsler noel baba , geyik , yılbaşı ağacı süsleri idi...
Bu küçük geyikciğe bittimmmm resmen , yapma hayvan bile olsa çok tatlı dimi ama...

 Euro Flora aynı zamanda ferforje cenneti gibi bir yer çok güzel ferforjeler var , bu bisiklete sahip olmayı isterdim.

 Bunlarda benim aldığım bir kaç parça , hem fiyatları bana uygun geldi, hemde çok sevimli geldiler.


                             GELELİM BENİM ALDIKLARIMA :)




Bu sevimli kız korkuluğu daire kapısına aldım ama kıyamadım asmaya bir şey olur diye bende evin içine astım . Fiyatı 5 tl.




Ehhhh giderken misafirlere kolaylık olsun , çıkışı göstermek içinde exıt yazısı aldım .
Aynalıymış birde , evden çıkarken aynaya bakmaya bayılırım zaten fiyatı 2,50 tl idi.

Bu kalpli aynayı da çok uygun bir fiyata aldım. Ya 3,50 veya 4 tl falandı sanırım. Hep gördükçe özeniyordum ama fiyatı yüksek geliyordu yani gereksiz bir harcama gibi ama uygun fiyatlı olunca attım hemen sepete :))

Kendime ekmek sepeti aldım .Rengini çok beğendim 12 tl , yumurta şeklinde tuzluklar 3,5tl ekmek kesme tahtası ufak boy 3,5 tl ,ördekli  peçetelik 3,50 , tek gözü çıkmış canavarda satılık değil bizim evin demirbaşı cingöz bey , her resimde muhakkak olması gerek .


" EURO FLORA KEŞFEDİSİ ! " için 6 yorum:

  1. nerede bu yer öğrenebili rmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet böylece eksikliğimide farkettirdiniz :)) Kağıthane ( cendere yolunda ) diye not düşmeyi unutmuşum. Teşekkürler...

      Sil
  2. Güzel bir paylaşım olmuş. Tez zamanda gidilecekler listesine aldım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmeni tavsiye ederim. Seveceğini düşünüyorum. Rica ederim.

      Sil